Je ziet het niet, maar het is er wel

De titel klinkt als een slechte mop. Rara, wat is groot en staat aan de andere kant van de straat? Het huis van de buren.


Ik denk dat het niet ver is, zelfs ergens heel dichtbij zou kunnen zijn. In gedachten reik ik ernaar, maar in mijn hoofd voelt het vaak als woelen in dichte mist. Buiten tekent de zon vast een schaduw voor zich uit.

Je ziet het niet, maar het is er wel.

Ik zie mijzelf niet, niet helder in ieder geval, maar ik ben er wel, ergens vlakbij aan de andere kant van de straat.

#PHOT – foto op dinsdag
Deze foto is gemaakt in het kader van de #PHOT Photo on Tuesday, een blogexperiment van Karin Ramaker. De PHOT is een vrije foto-opdracht: een zelfgemaakte foto, zonder thema, met of zonder begeleidende tekst, maar wel mét een titel.

  1. Joop

    Ik vind het knap zoals jij de dingen die je voelt, kunt vangen in woorden en beelden.

  2. age

    goed gezegd joop

Geef een reactie

