Startschot

Klaar voor de start? Af! Knalhard rennen, ergens omkeren en even zo hard terug en dan over de finish.

start-finish-PHOT

Zelden is de finish bij de start al in beeld. Vandaag werd mij gevraagd waar ik bij uit wilde komen. Bij welk cijfer, bij welke omstandigheid zou mijn finish zijn, waarmee ben ik tevreden?

Ik probeerde iets te formuleren, iets te bedenken. Want juist die finish, of die toekomst voor ogen houden vind ik een van de moeilijkste dingen in mijn eigen leven. Maar als ik die niet benoem en niet voor ogen houd, hoe weet ik dan of ik ‘m bereikt heb? En in welke richting wil ik gaan? 

  

#PHOT – foto op dinsdag
Deze foto is gemaakt in het kader van de #PHOT Photo on Tuesday, een blogexperiment van Karin Ramaker. De PHOT is een vrije foto-opdracht: een zelfgemaakte foto, zonder thema, met of zonder begeleidende tekst, maar wel mét een titel.

  1. Ik begrijp wat je bedoelt. Ervaar het precies zo. ‘Ik doe maar wat’, meedeinen op de golven van gezin, baan, en vrije tijd. Maar een concreet plan ? (Nog) niet. Dank voor je reminder!

  2. Ik begrijp wat je bedoelt. Ervaar het precies zo. ‘Ik doe maar wat’, meedeinen op de golven van gezin, baan, en vrije tijd. Maar een concreet plan ? (Nog) niet. En niet dat ik niet gelukkig ben met mijn -rijke- leven, in het geheel niet! Maar een plan is een goed idee. Dank voor je reminder!

Geef een reactie

