Meebewegen

Vandaag was ….. flexibel. Op zoek naar een nieuw evenwicht tussen privé, werk, vrijwilligerswerk, sport en ontspanning. Met aandacht stilstaan bij wat goed voelt, pauzes nemen en zo ja wanneer. Ik ben er niet goed in, maar ik leer. En vandaag was er balans.

Na uren fijn werken nam ik pauze, spijkerde ergens een huisnummer aan een deur, dronk daarna koffie bij onderbuurvrouw met gezellige winkel en koffie, kuierde inclusief omweggetje, en daarna met Maurits, naar Scheveningse bosjes. De lelietjes-der-dalen komen omhoog en de salomonszegel, zie onderste foto.

Vandaag de Dag

Vandaag de Dag is een vervolg op een dagelijkse plog waarvan ik er eerder vele schreef. Vandaag de Dag gaat over… de waan van de dag. Soms houdbaar, soms snel vergeten en daarom hier vastgelegd.

  1. wat grappig dat jij lelietje der dalen zegt… (der)

    • sytskeroskam

      Ik dacht… misschien zeg ik ook wel eens lelietje van dalen, inmiddels een meer gangbare naam….. maar nee, het is voor mij echt dér dalen!

Geef een reactie

