Vogels vliegen, en fluiten 

Vogels fluiten, vast ook hier, maar vreemd genoeg heb ik ze niet gehoord vandaag. Mijn hoofd vol van een gevoerd gesprek gingen mijn ogen open en bleven mijn oren dicht. 

#PHOT – foto op dinsdag

Deze foto is gemaakt in het kader van de #PHOT Photo on Tuesday, een blogexperiment van Karin Ramaker. De PHOT is een vrije foto-opdracht: een zelfgemaakte foto, zonder thema, met of zonder begeleidende tekst, maar wel mét een titel.

  1. Dan klopt de tekst op de bank ook nu: het was lang niet stil in jouw hoofd dus hoefden de vogels niet van zich te laten horen. (Wat een mooie kleuren groen zo bij elkaar! Ik verbaas me er keer op keer over hoeveel soorten groen er in de natuur zijn.)

    • sytskeroskam

      Ha, dat is mooi omgedacht. Vogels vullen de stilte, en die was er even niet. En ja, helemaal met je eens, groen, groen en groen!

Geef een reactie

