Trouw-ring

Een blog schrijven naar aanleiding van een foto… maar wat als je de hele dag nog geen foto hebt gemaakt?  Vandaag was ik vooral aan het praten, en luisteren, en vragen. Een intensief en lang gesprek.

Zo’n gesprek waar de impact pas later van gaat blijken. Wat noodzakelijk en goed voelde. Maar ook intensief en vermoeiend, pijnlijk en verdrietig soms.

En daarom maakte ik toch nog deze foto.


Een vuist voor kracht. Mijn ring voor trouw, aan mijzelf.

Een ring is voor bruidsparen een symbool voor trouw en verbondenheid. De ring  kocht ik jaren geleden op Ameland, niet voor niets op de Wadden. En nu ik zocht naar een symbool dat past bij vandaag is deze ring, een symbool voor verbondenheid en trouw aan mijzelf passend bij de reis en het gesprek vandaag. Een stap in zoeken naar mijzelf.
#PHOT – foto op dinsdag

Deze foto is gemaakt in het kader van de #PHOT Photo on Tuesday, een blogexperiment van Karin Ramaker. De PHOT is een vrije foto-opdracht: een zelfgemaakte foto, zonder thema, met of zonder begeleidende tekst, maar wel mét een titel.

Eén reactie

  1. Tja, dat trouw zijn aan jezelf vergeten we nog weleens. Je hebt het mooi in je ring gevat, een stoere ring vind ik. Heel mooi.

Geef een reactie

